Szkolenie Branża beauty w social media – jak bezpiecznie zbudować kanały SM, które zarabiają
Informacje ogólne:
Szkolenie online
Cena: 1500 zł
Czas trwania: 1 dzień
Program:
- Branża medyczna, obostrzenie i regulacje po zmianach w 2023 roku:
- Objaśnienie podstawowych definicji wykorzystywanych podczas szkolenia.
- Identyfikacja usług medycznych objętych ustawą w Twojej placówce.
- Jakie kary grożą za złamanie przepisów?
- Jak reklamować, zgodnie z prawem, swoją placówkę przenosząc ruch na zabiegi z wykorzystaniem wyrobów medycznych?
- Jak prowadzić kampanie reklamowe zgodnie z aktualnymi regulacjami?
- Jak skutecznie prowadzić profil na Instagramie i Facebooku w branży beauty?
- Content:
- Planowanie contentu, dobór kanałów i form używanych podczas publikacji.
- Wyróżnij się – jakie grafiki na social media w branży beauty?
Co zrobić, aby nasze treści miały dużą liczbę wyświetleń? - Rolki na Instagramie i Facebooku – czym są, dla kogo i jak je tworzyć?
- Z jaką częstotliwością publikować materiały na moich kanałach i jak dobrać pory publikacji?
- Relacje/stories na Instagramie i Facebooku – wszystko, co musisz o nich wiedzieć.
- Język korzyści – czym jest i jak go używać?
- Rola hashtagów i ich zastosowanie.
- Szczegółowe ograniczenia wynikające z regulaminu platformy (nie ustawy) Meta dla branży medycyny estetycznej. Jak, pomimo ograniczeń, zbudować profile w SM?
- „Narzędziownik” Social Media Creatora – jakie aplikacje są pomocne przy prowadzeniu social mediów?
- Indywidualna analiza firmowych profili kursantów na Instagramie i Facebooku.
- Jak nie reklamować swojej placówki? Budowanie zasięgu przy wykorzystaniu płatnych form reklamowych, najczęściej powielane błędy osób prowadzących kanały SM.
- Na jakie reklamy nie warto wydawać budżetu?
- Jaką wybrać grupę odbiorców, aby reklama trafiła do odpowiednich osób?
- Jak budować content reklamowy? Ilość czy jakość? Kiedy dany cel reklamy jest nieodpowiednio dopasowany?
- Czym jest remarketing – jak działa i dlaczego warto dbać o to, aby Twoja grupa docelowa nie była zbyt wielka?
- Podstawy analityki:
- Pixel FB – zastosowanie oraz podstawy obsługi.
- GTM
- Google Analitycs 4.0.
- Inne.
Prowadzący
Kamil Świętochowski – praktyk z 16-letnim doświadczeniem, specjalizujący się we wprowadzaniu produktów i brandów na rynek. Ekspert w zakresie Social Media Advertising i Performance Marketingu. Autor publikacji branżowych, szkoleniowiec i trener.
W swoim portfolio ma takie marki jak Centrum Terapii Laserowej, Link4, DoubleTree by Hilton Wrocław, Express Marche, Express Oriental, Techland, Hemmersbach Kids’ Family i inne. Wraz z zespołem doradzał Lechowi Wałęsie w zakresie prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych oraz wejścia na Twittera (aktualnie X).
Cechuje go indywidualne podejście do każdego klienta i produktu. W pracy szkoleniowca koncentruje się przede wszystkim na przedstawieniu dostępnych narzędzi tak, aby uczestnicy szkoleń potrafili wykorzystywać pozyskaną wiedzę samodzielnie i w szerszym zakresie niż przedstawiony na szkoleniu. Nie boi się nowości, uwielbia nowinki techniczne i niestandardowe formy promocji.