Branża Beauty w social media – szkolenie praktyczne NOWOŚĆ!

Branża Beauty w social media – szkolenie praktyczne NOWOŚĆ!

Branża Beauty w social media – szkolenie praktyczne NOWOŚĆ !

 

Informacje ogólne:

Czas trwania: do wyboru – 1 lub 2 dni

1 dzień – 990zł

2 dni – 1500 zł

Ilość osób w grupie: 1-5

 

Branża beauty w social media –
strategia, którą musisz znać!

Popularność mediów społecznościowych w bardzo szybkim tempie wzrosła. Z tego względu social media stały się integralną częścią strategii marketingowej prawie każdej marki. Dzięki odpowiednim taktykom, branża beauty zyskała wiele korzyści i stała się bardziej popularna i doceniana, nie tylko wśród płci żeńskiej.

Potencjał mediów społecznościowych w zakresie promocji marek beauty jest bardzo duży, dlatego warto wiedzieć jak go wykorzystać, by osiągnąć sukces zawodowy i finansowy.

Biorąc udział w szkoleniu praktycznym zdobywasz wiedzę i umiejętności, które z pewnością pomogą Ci w udoskonaleniu własnej marki.

 

Szkolenie jest stacjonarne.
Składa się z 2 części:

Część 1-A

  • Czego nie będzie można reklamować od 2023r.
  • Wyroby medyczne - kto będzie mógł ich używać?
  • Jak reklamować, zgodnie z prawem, zabiegi z wykorzystaniem wyrobów medycznych?
  • Jakie kary grożą za złamanie przepisów?
  • Co zaliczamy do wyrobów medycznych?
  • Jak prowadzić kampanie reklamowe zgodnie z nowymi zasadami?

Część 1-B

  • Jak skutecznie prowadzić profil na Instagramie i Facebooku w branży beauty
  • Jak powinny wyglądać grafiki na social mediach w branży beauty
  • Rolki na Instagramie i Facebooku - czym są i jak je tworzyć
  • Co zrobić, aby nasze posty, relacje i rolki miały dużą liczbę wyświetleń
  • Indywidualna analiza profili kursantów na Instagramie i Facebooku
  • Z jaką częstotliwością dodawać posty/story/rolki
  • W jakich porach publikować posty/story/rolki
  • Relacje na instagramie i Facebooku - wszystko co musisz wiedzieć
  • Jakie aplikacje są pomocne przy prowadzeniu social mediów
  • Język korzyści - czym jest i jak go używać
  • Jak zdobyć więcej obserwujących
  • Rola hashtagów i ich zastosowanie
  • Narzędzia pomocne przy stosowaniu hashtagów
  • Jak działa algorytm Instagrama
  • Ograniczenia na Instagramie i Facebook dla branży medycyny estetycznej
  • Jak pomimo ograniczeń zbudować profil na IG i FB

Część 2

  • Jak tworzyć kampanie reklamowe?
  • Jaką wybrać grupę odbiorców, aby reklama trafiła do odpowiednich osób?
  • Jakich grafik używać w kampanii reklamowej?
  • Jakich treści używać w kampanii reklamowej?
  • Jaki wybrać cel reklamy?
  • Remarketing - zastosowanie
  • Pixel na FB - zastosowanie oraz konfiguracja

Formularz zgłoszeniowy:

    Polski Instytut Medycyny i Kosmetologii to placówka edukacyjna stworzona w celu profesjonalnego szkolenia i wdrażania nowych technik z zakresu medycyny

    +48 577 663 665

    biuro@pimik.pl

    Pon-Niedz

    09.00 - 17.00