Branża Beauty w social media – szkolenie praktyczne NOWOŚĆ !
Informacje ogólne:
Czas trwania: do wyboru – 1 lub 2 dni
1 dzień – 990zł
2 dni – 1500 zł
Ilość osób w grupie: 1-5
Branża beauty w social media –
strategia, którą musisz znać!
Popularność mediów społecznościowych w bardzo szybkim tempie wzrosła. Z tego względu social media stały się integralną częścią strategii marketingowej prawie każdej marki. Dzięki odpowiednim taktykom, branża beauty zyskała wiele korzyści i stała się bardziej popularna i doceniana, nie tylko wśród płci żeńskiej.
Potencjał mediów społecznościowych w zakresie promocji marek beauty jest bardzo duży, dlatego warto wiedzieć jak go wykorzystać, by osiągnąć sukces zawodowy i finansowy.
Biorąc udział w szkoleniu praktycznym zdobywasz wiedzę i umiejętności, które z pewnością pomogą Ci w udoskonaleniu własnej marki.
Szkolenie jest stacjonarne.
Składa się z 2 części:
Część 1-A
- Czego nie będzie można reklamować od 2023r.
- Wyroby medyczne - kto będzie mógł ich używać?
- Jak reklamować, zgodnie z prawem, zabiegi z wykorzystaniem wyrobów medycznych?
- Jakie kary grożą za złamanie przepisów?
- Co zaliczamy do wyrobów medycznych?
- Jak prowadzić kampanie reklamowe zgodnie z nowymi zasadami?
Część 1-B
- Jak skutecznie prowadzić profil na Instagramie i Facebooku w branży beauty
- Jak powinny wyglądać grafiki na social mediach w branży beauty
- Rolki na Instagramie i Facebooku - czym są i jak je tworzyć
- Co zrobić, aby nasze posty, relacje i rolki miały dużą liczbę wyświetleń
- Indywidualna analiza profili kursantów na Instagramie i Facebooku
- Z jaką częstotliwością dodawać posty/story/rolki
- W jakich porach publikować posty/story/rolki
- Relacje na instagramie i Facebooku - wszystko co musisz wiedzieć
- Jakie aplikacje są pomocne przy prowadzeniu social mediów
- Język korzyści - czym jest i jak go używać
- Jak zdobyć więcej obserwujących
- Rola hashtagów i ich zastosowanie
- Narzędzia pomocne przy stosowaniu hashtagów
- Jak działa algorytm Instagrama
- Ograniczenia na Instagramie i Facebook dla branży medycyny estetycznej
- Jak pomimo ograniczeń zbudować profil na IG i FB
Część 2
- Jak tworzyć kampanie reklamowe?
- Jaką wybrać grupę odbiorców, aby reklama trafiła do odpowiednich osób?
- Jakich grafik używać w kampanii reklamowej?
- Jakich treści używać w kampanii reklamowej?
- Jaki wybrać cel reklamy?
- Remarketing - zastosowanie
- Pixel na FB - zastosowanie oraz konfiguracja